Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Dekoracje świąteczne

Jak zrobić tulipana Origami?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (663 ocen)
Oceń 
Tulipany origami są śliczną ozdobą. Zrób sam dekoracje wielkanocne, wykaż się kreatywnością! Poniżej przedstawiamy instrukcję jak zrobić tulipana z papieru.

Rzeczy, które potrzebujesz:
Papier
1
Święta Wielkanocne tuż przed nami zatem warto pomyśleć o przystrojeniu naszego domu. Dekoracje wielkanocne to przede wszystkim pisanki, baranki i zajączki. Jednak jakie to byłyby święta bez kwiatów? Wielkanoc przypada na najpiękniejsze dni wiosny, zatem święta te powinny być pełnie narcyzów, fiołków oraz tulipanów.
2
Do robienia tulipanów możemy zachęcić dzieci. Będą miały zabawę na długie godziny a my w tym czasie możemy zająć się przygotowaniami świątecznymi.
3
Po zrobieniu kwiatów warto spryskać całość lakierem do włosów. Papierowy bukiet będzie dzięki temu ładnie błyszczeć.
Oceń 
 3.5/5 (663 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (7)

jm3e - 2013-01-16
Super pomysł, szczególnie dla maluchów. Prosty, łatwy do wykonania i nie wymaga specjalnych zdolności. Dla dzieci w klasach 1-3 do wykorzystania. Dzięki.
lori66534 - 2012-12-17
To nie jest technika typowo origami gdyż potrzeba tu kleju i nożyczek a origami to sztuka tylko i wyłącznie składania papieru ale efekt i tak bardzo fajny!
żal mi tego -.- - 2012-03-21
żal ! to jest głupie -.-
Kwirek - 2012-01-28
To nie jest origami!!!!!
W origami nie uzywa sie kleju i nozyczek.
Origami jest sztuką składania papieru w jednym kawałku bez niszczenia i łaczenia go z innymi kawałkami.

BTW Tuplipany bardzo fajne.
edv - 2010-07-13
Tulipan fajny i prosty. Ale z origami da się wycisnąć dużo ładniejsze kwiatki ;) Można je znaleźć chociażby tutaj: http://www.origami.yoyo.pl
Misia - 2010-04-09

Najlepszy będzie specjalny papier do origami. Jest on na tyle sztywny, że kwiatki nie będą "sflaczałe", a jednocześnie na tyle gibki, że daje się łatwo zginać. Poza tym papier taki dostępny jest w różnej fakturze, wzorach i kolorach, więc daje dużo różnych możliwości. Rozmiar papieru nie ma znaczenia, najwyżej otrzymasz mniejsze kwiatki. Musi być tylko kwadratowy :)

NIllka - 2010-04-08
jaki jest dokładny wymiar papieru ?? jaki papier muszę kupic aby był najlepszy??
Pudełko z papieru możemy wykorzystać jako miseczkę na chipsy, orzeszki i inne suche smakołyki. Naczynia z papieru mają...
Jak zrobić pudełko z papieru?
Pudełko z papieru możemy wykorzystać jako miseczkę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub