Tutaj jesteś: tag > Dobry dyrektor
Tag Dobry dyrektor (1)
przywódca
5.0000/5
Jak być dobrym przywódcą?
redaktor: Adela, specjalista Tipy.pl
Jesteś jednym z pracowników, którzy mogą starać się o awans na stanowisko managera? Może ze względu na fakt, iż wielu kierowników poszło już na emeryturę, masz szansę zostać liderem i...   czytaj więcej »
Podobne porady
zadowoleni pracownicy
5.0000/5
Jak zwiększyć wydajność pracowników w firmie?
redaktor: wrobel, specjalista Tipy.pl
Menedżerowie firm wiedzą z pewnością o tym, że muszą podwyższać morale pracowników, by ich praca przynosiła wymierne efekty. Aby poprawić wyniki w pracy potrzebna jest chęć rozwoju...   czytaj więcej »
lider dyrektor prezes zarządca szacunek respekt
4.7206/5
Jak zostać liderem na codzień?
redaktor: 19Hofi94, specjalista Tipy.pl
Bycie liderem to kwestia nastawienia do otoczenia. Nie potrzeba być osobą wykształconą żeby mieć posłuch u rówieśników czy też innych osób. Nasze życie to najlepszy nauczyciel dla...   czytaj więcej »
motywacja pracowników
4.9792/5
Jak wyeliminować niepożądane zachowania u pracowników aby nie czuli do nas żalu i niechęci?
redaktor: Alicja, ekspert Tipy.pl
Praca przełożonego często obejmuje zmianę postaw i zachowań ludzi. Niestety nie każdy przełożony potrafi rozmawiać ze swoimi podwładnymi na temat zmiany niepożądanych dla firmy zachowań w...   czytaj więcej »
wybór pracownika
4.0000/5
Jak wybrać pracownika?
redaktor: Biznes, redaktor Tipy.pl
Wybór odpowiedniego pracownika na konkretne stanowisko nie jest taki prosty jakby się mogło wydawać. Pracownicy są podstawą każdej firmy, gdyż to właśnie od ich umiejętności zależy sukces...   czytaj więcej »
perswazja
4.0000/5
Jak skutecznie przekonywać?
redaktor: MarcinK, specjalista Tipy.pl
Perswazja to coś, czym posługuje się każdy z nas. Nie ma żadnej tajemnej formuły opisującej, jak skutecznie przekonywać. Istnieje jednak sześć reguł perswazji, które mogą ułatwić ten...   czytaj więcej »
skuteczna komunikacja
3.6667/5
Jak się skutecznie komunikować?
redaktor: Intimo, specjalista Tipy.pl
Dobra umiejętność komunikacji jest bardzo ważna w życiu codziennym. Umiejętności komunikacyjne potrzebne są ci w życiu codziennym, stosunkach międzyludzkich i pracy. Niestety nie wszyscy...   czytaj więcej »
Rozmowa kwalifikacyjna
4.4286/5
Jak rekrutować pracowników?
redaktor: Alicja, ekspert Tipy.pl
Rozmowa kwalifikacyjna jest bardzo ważnym czynnikiem rekrutacji. Od dobrze przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego będzie zależeć w dużej mierze przyszłość firmy. To pracownicy tworzą firmę...   czytaj więcej »
pisanie oferty pracy
4.6667/5
Jak napisać ofertę pracy?
redaktor: Elunia, specjalista Tipy.pl
Gdy prowadzisz własną firmę i zależy ci na wykwalifikowanych pracownikach, jedną z rzeczy, których musisz się nauczyć jest właściwe pisanie ofert pracy. Istnieje kilka rzeczy, które musisz...   czytaj więcej »
Pracownicy biura
5.0000/5
Jak być dobrym managerem?
redaktor: Kariera, specjalista Tipy.pl
Możesz nauczyć się kilku technik motywacji, dzięki czemu będziesz lepszym managerem. Poprzez stałe wspieranie i motywowanie pracowników możesz zapewnić swojej firmie sukces. Istnieje kilka...   czytaj więcej »

Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub