Tutaj jesteś: tag > Dobry dyrektor
Tag Dobry dyrektor (1)
przywódca
5.0000/5
Jak być dobrym przywódcą?
redaktor: Adela, specjalista Tipy.pl
Jesteś jednym z pracowników, którzy mogą starać się o awans na stanowisko managera? Może ze względu na fakt, iż wielu kierowników poszło już na emeryturę, masz szansę zostać liderem i...   czytaj więcej »
Podobne porady
zmotywowani pracownicy
5.0000/5
Jak zmotywować pracowników?
redaktor: hania, specjalista Tipy.pl
Masz wrażenie, że chęci do pracy twoich pracowników zginęły śmiercią tragiczną, a biuro zamiast miejsca pracy przypomina cmentarz? Nigdy nie jest za późno, żeby zmotywować pracowników i w...   czytaj więcej »
Zaufanie w firmie
4.2667/5
Jak zbudować zaufanie pracowników?
redaktor: Alicja, ekspert Tipy.pl
Budowanie zaufania wśród pracowników firmy wymaga wiele pracy. W przeciwieństwie do tego, jak czyni wielu pracodawców, zaufania nie można kupić podwyżkami czy ekskluzywnymi świadczeniami...   czytaj więcej »
efektywny zespół
5.0000/5
Jak zbudować efektywny zespół?
redaktor: Elunia, specjalista Tipy.pl
W realiach każdej firmy i przedsiębiorstwa zawsze pojawi się konieczność utworzenia nowego zespołu i wypracowania pozytywnych relacji między członkami grupy. Taki zespół często ciężko jest...   czytaj więcej »
zmotywowani handlowcy
4.2000/5
Jak zarządzać handlowcami?
redaktor: hania, specjalista Tipy.pl
Wzrost sprzedaży to cel, który stawia przed sobą każda firma. Zazwyczaj raz w tygodniu odbywają się w tym celu zebrania, na których Manager sprzedaży przedstawia zespołowi handlowców swoją...   czytaj więcej »
Gratulacje
4.0000/5
Jak udzielać pochwał i nagan?
redaktor: Grzegorz, specjalista Tipy.pl
Umiejętność chwalenia swoich pracowników oraz udzielania nagan jest jedną z podstawowych, które powinien posiadać każdy manager. Prawidłowe przekazywanie uwag swoim podwładnym znajduje się...   czytaj więcej »
skuteczna komunikacja
3.6667/5
Jak się skutecznie komunikować?
redaktor: Intimo, specjalista Tipy.pl
Dobra umiejętność komunikacji jest bardzo ważna w życiu codziennym. Umiejętności komunikacyjne potrzebne są ci w życiu codziennym, stosunkach międzyludzkich i pracy. Niestety nie wszyscy...   czytaj więcej »
rekrutacja
5.0000/5
Jak prowadzić rekrutację?
redaktor: Elunia, specjalista Tipy.pl
Jak pokazują najnowsze badania, u podstaw niepowodzeń w pracy leżą: brak zdolności przywódczych (26%), mała inteligencja emocjonalna (23%), słaba motywacja (17%) i cechy osobowościowe nie...   czytaj więcej »
pisanie oferty pracy
4.6667/5
Jak napisać ofertę pracy?
redaktor: Elunia, specjalista Tipy.pl
Gdy prowadzisz własną firmę i zależy ci na wykwalifikowanych pracownikach, jedną z rzeczy, których musisz się nauczyć jest właściwe pisanie ofert pracy. Istnieje kilka rzeczy, które musisz...   czytaj więcej »
Lider
4.7778/5
Jak być dobrym liderem?
redaktor: Lider, specjalista Tipy.pl
Zadania lidera nie ograniczają się wbrew powszechnej opinii na kierowaniu innymi ludźmi. Dobry lider pomaga innym, przekłada dobro ogółu nad dobro osobiste i służy innym ludziom. Poniżej...   czytaj więcej »

Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub