Tutaj jesteś: tag > Rozmowa z trudnym klientem
Tag Rozmowa z trudnym klientem (1)
wściekły klient
4.0000/5
Jak postępować z trudnym klientem?
redaktor: hania, specjalista Tipy.pl
Musisz pracować dziewięć razy ciężej, żeby pozyskać nowego klienta, niż żeby utrzymać obecnego. Oznacza to, że nie możesz sobie pozwolić na ani jednego wściekłego kontrahenta. Poniższy...   czytaj więcej »
Podobne porady
skuteczne wystąpienie
4.0000/5
Jak zrobić skuteczną prezentację w Power Point?
redaktor: MarcinK, specjalista Tipy.pl
Podobno jedną z siedmiu najbardziej stresujących człowieka rzeczy jest wystąpienie publiczne. Wiele osób w sposób praktyczny wyrobiło w sobie umiejętność przemawiania do publiczności....   czytaj więcej »
Telemarketing
3.6316/5
Jak zdenerwować telemarketera?
redaktor: Intimo, specjalista Tipy.pl
Każdy z nas ma od czasu do czasu kontakt z telemarketerami. Bywają oni różni, tak jak różni są ludzie. Bywa, że zachowują się bardzo nieładnie, są niegrzeczni i robią z nas idiotów po to,...   czytaj więcej »
nawiązywanie znajomości
4.0000/5
Jak zacząć rozmowę?
redaktor: hania, specjalista Tipy.pl
Niektórym ludziom nawiązanie konwersacji przychodzi ze zdumiewającą łatwością – po prostu wchodzą do pokoju i wypowiadając tylko kilka słów zaczynają dyskusję. Dla reszty z nas rozpoczęcie...   czytaj więcej »
zwiększyć sprzedaż
3.5000/5
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?
redaktor: MarcinK, specjalista Tipy.pl
Obecna koniunktura na rynku jest dla większości z nas co najmniej przerażająca. Jednak mimo trudności, skuteczni sprzedawcy wciąż pozyskują klientów i zwiększają sprzedaż. Jak to robią?...   czytaj więcej »
Grupa ludzi
5.0000/5
Jak się dogadać z innymi ludźmi?
redaktor: Katarzyna Wójcik, specjalista Tipy.pl
Kiedy czujesz że potrafisz się dogadać z każdą osobą na świecie życie jest znacznie przyjemniejsze. W naszych codziennych relacjach napotykamy na różnych ludzi - niektórzy są łatwi w...   czytaj więcej »
telemarketer
5.0000/5
Jak rozmawiać z telemarketerem?
redaktor: lorac, specjalista Tipy.pl
Gdyby zapytać zwykłych ludzi, jakie telefony najbardziej ich irytują, na jednym z czołowych miejsc byłyby pewnie te od telemarketerów. To oni dzwonią zwykle wtedy, kiedy absolutnie nie mamy...   czytaj więcej »
spotkanie z klientem
3.2000/5
Jak przeprowadzić rozmowę z klientem?
redaktor: MarcinK, specjalista Tipy.pl
Skuteczna rozmowa z klientem jest celem wszystkich handlowców. Każda taka rozmowa składa się z czterech zasadniczych składników. Jeśli poświęcisz trochę czasu, żeby je wyćwiczyć, twoje...   czytaj więcej »
badanie rynku
4.0000/5
Jak przeprowadzić badanie rynku?
redaktor: Andzela, specjalista Tipy.pl
Badanie rynku to element zasadniczy, który powinien poprzedzać każdą poważną decyzję biznesową. Bez wiedzy o rynku docelowym nie wolno wprowadzać nowego produktu, nie należy również...   czytaj więcej »
podanie ręki, uścisk dłoni
4.2500/5
Jak poprawnie podawać rękę?
redaktor: Elunia, specjalista Tipy.pl
Powiedzmy sobie szczerze: niektórzy ludzie, zwłaszcza wysokiej klasy biznesmeni i politycy, naprawdę wiedzą jak odpowiednio podać dłoń. Jeśli dodatkowo uświadomisz sobie, że odpowiedni...   czytaj więcej »

Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub